Kun jij binnen het eerste contact de klant tevreden stellen?
Ben jij accuraat en klantvriendelijk? Vind jij het leuk om klanten te helpen en van de juiste adviezen te voorzien? Heb jij ervaring met Customer Care en wil je werken in de groeiende IT sector op internationaal niveau? Dan zijn wij op zoek naar jou.
In deze functie versterk je onze Customer Care afdeling en ben je medeverantwoordelijk voor de klanttevredenheid van onze Franse relaties. In deze functie ga je leuke, eerlijke, maar vooral professionele gesprekken voeren met bedrijven. Met jouw servicegerichte instelling en ondernemende houding ben jij in staat om klanten enthousiast te maken. Cruciaal daarbij zijn jouw mentaliteit en persoonlijkheid.
Jouw doel zal zijn om onze bestaande klanten op weg te helpen met hun SSL & Security producten en waar nodig deze te beheren en (technisch) advies te geven. Je begeleidt de klant van A tot Z. Ook sta je samen met jouw Franse en Nederlandse collega’s de bestaande klanten te woord per telefoon of e-mail en voorziet ze van de juiste order- en productinformatie.
$ads={1}
Jij bent:- Iemand die onze klanten vriendelijk en oplossingsgericht te woord staat via telefoon, e-mail of via een videocall.
- Vloeiend in Frans; voldoende in Engels en Nederlands in woord en geschrift.
- Een nauwkeurige collega die afspraken vastlegt in ons geautomatiseerde systeem.
- Snel thuis in systemen en portalen, zowel die van ons als die van onze leveranciers.
- Een prettige collega voor zo’n 30 professionals die dagelijks contact hebben via telefoon, mail of Slack.
- Gewend of bereid om vanuit huis te werken en geregeld naar kantoor (Zevenbergen of De Meern) te komen.
- Stressbestendig, service- en resultaatgericht.
- Mede-verantwoordelijk voor het behalen van doelstellingen op het gebied van klanttevredenheid.
- MBO/HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met telefonische B2B customer care en/of verkoop.
- Mocht je affiniteit met IT en online security diensten hebben, dan vinden we dat erg prettig.
- Marktconform salaris en reiskostenvergoeding
- 33 Vakantiedagen en 8% vakantiegeld
- Hybride werken
- Internetvergoeding, uitstekende pensioenregeling en studiekostenregeling
- Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling
- Informele werksfeer waarbij prestaties en plezier samengaan
Bij Networking4all staan we open voor alle mensen die kwaliteit en ambitie meebrengen. We zijn dan ook benieuwd wie jíj bent.
- Het betreft een fulltime functie in teamverband voor 40 uur per week met uitzicht op vaste aanstelling.
Total Security Management en inzet voor de best mogelijke dienstverlening en technische expertise heeft ons in staat gesteld een benijdenswaardige en loyale klantenportefeuille op te bouwen in het Benelux-land en Frankrijk.
Naast een divers klantenbestand is onze holistische benadering van cybersecurity en aanvullende beveiligingsoplossingen ongeëvenaard en stellen ons in staat, om onze klanten strategisch te kunnen ondersteunen.
Wie zijn wij?
Sinds de oprichting in 2000 worden wij door onze klanten erg gewaardeerd voor onze persoonlijke service, vakkennis en snelle levering, en streven wij ernaar om voor al onze klanten de best passende oplossing te vinden voor hun IT security vraagstukken. Ons motto is dan ook 'Samen maken we het internet veilig'.
Wij zijn een van de grootste Europese spelers in de IT security branche met de ambitie om door te groeien. We hebben ook diverse awards gewonnen op het gebied van innovatie en klantsuccessen.
Interesse?
Herken jij jezelf in deze omschrijving en wil je meegroeien met onze internationale organisatie, solliciteer dan door het sturen van een motivatiebrief en CV.
jobs@networking4all.com